Háztartási készülékek

Háztartási készülékek 2022-10-20T07:42:56+00:00

Bosch

A Bosch háztartási készülékek sok-sok generáción keresztül járultak hozzá a hétköznapok könnyebbé tételéhez: hiszen kis energiaigényű segédekként a tulajdonosaik legnagyobb igényeit is kiszolgálták. Körülbelül másfél évszázadon át ezek a készülékek rengeteg fárasztó háztartási munkát vettek át számtalan otthonban: mindezt azzal az egyszerű céllal, hogy felszabadítsák azt az időt, amivel rendelkezve jobb minőségű életet élhetünk.

A hétköznapok rutinját nem tudjuk egyszerűen átírni. Viszont rövidebbé tehetjük a rutinfeladatokra szánt időt. A háztartási készülékek vezető európai márkájaként abszolút csúcsteljesítményt nyújtó készülékeinkkel jelentősen megkönnyíthetjük mindennapos teendőit, ezzel pedig zökkenőmentessé tesszük a hétköznapokat. A Bosch háztartási készülékei ugyanis kompromisszummentes minőséget, műszaki tökéletességet és maximális megbízhatóságot képviselnek. A múltban, a jelenben és a jövőben is.

A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Az előzetes adatok szerint gépjármű- és ipari technológia, valamint a fogyasztási cikkek és az épület-technológia terén mintegy 270000 munkatárssal a vállalatcsoport a 2009-es üzleti évben körülbelül 38 milliárd eurós forgalmat ért el. A Bosch csoport magában foglalja a Robert Bosch GmbH-t, annak mintegy 60 országban működő, több mint 300 leányvállalatával és regionális vállalataival együtt. Értékesítési és szolgáltatási partnereit is beleszámítva a Bosch körülbelül 150 országban van jelen. Ez az egész világra kiterjedő fejlesztési, gyártási és értékesítési hálózat a további növekedés alapfeltétele. A Bosch évente több mint 3,5 milliárd eurót költ kutatásra és fejlesztésre, és világszerte több mint 3000 szabadalmi kérelmet nyújt be. A Bosch valamennyi termékével és szolgáltatásával úgy javítja az élet minőségét, hogy innovatív és hasznos megoldásokat kínál.

A vállalatot 1886-ban Robert Bosch (1861-1942) „Finommechanikai és Elektrotechnikai Műhelyként” alapította Stuttgartban. A Robert Bosch GmbH tulajdonosi szerkezete szavatolja a Bosch csoport vállalati önállóságát. Ez lehetővé teszi a vállalat számára jelentős, a jövő biztosítása érdekében történő befektetések megvalósítását. A Robert Bosch GmbH üzletrészeinek 92%-a a Robert Bosch Stiftung GmbH közhasznú alapítvány tulajdonában van. A szavazati jogok többsége a Robert Bosch Industrietreuhand KG-é, amely a vállalati társasági jogokat is gyakorolja. A maradék üzletrészek a Bosch családnál és a Robert Bosch GmbH-nál vannak.

További információ: www.bosch-home.com

Teka

A Teka Csoport a német Heritage B tagja, a konyhatechnika és fürdőszoba
specialistája. Világszerte különböző márkák tartoznak a csoporthoz, mint a
Teka, Küppersbusch, Intra, Mofém és Thor. Több, mint 140 év tapasztalattal
egy nemzetközi példává vált a háztartási készülékek és szaniterrendszerek
gyártásában.

A Teka egyik legfontosabb európai gyártója a rozsdamentes
acél mosogatótálcáknak, beépített konyhakészülékeknek és fürdőszobai
megoldásoknak. Ma 15 gyárban 4000 munkavállaló dolgozik világszerte, 5
kontinens 120 országában.

A Teka története 1924-ben kezdődött, amikor Karl Thielman Németországban egy mezőgazdasági gépgyártó céget alapított, és az első években erre az ágazatra koncentrált.

Röviddel ezután rozsdamentes acélból kezdett dolgozni, ami lényeges előrelépést jelentett a vállalat történetében.

1957-ben Helmut Klein partnerként csatlakozott a céghez. Ekkor lett a Teka védjegy mindkét alapítójuk, Thielmann & Klein kezdőbetűibőé létrehozva.

Ettől kezdve Teka név alatt kezdték el értékesíteni a termékeket. Az első időkben a Teka csak mosdókat gyártott. A következő években termékeik sikeressége lehetővé tette a Teka számára katalógusának bővítését, tűzhelyek, sütők és motorháztetők gyártását.

www.teka.com

1964-ben a Teka Spanyolországban alapított céget, és a következő években nagy nemzetközi terjeszkedésbe kezdett, először Európában, majd a többi kontinensen. Ezen időszak alatt a termékek köre is növekedett és világszerte elismert lett, a dizájn-nak és a kiváló minőségű konyhai és fürdőszobai termékeknek köszönhetően.

A 70-es évektől, a következő 40 évben a Teka a világ egyik legnagyobb sport szponzorává vált, szponzorálva a Real Madrid futball és kosárlabda csapatát, tulajdonolt egy kézilabda klubbot és bicikli csapatot, részese volt a Páris Dakar rally-nak, sőt még a Téli Olimpiai Játékokon is részt vett.

2016-ban a Teka elindított egy teljes modernizációs folyamatot minden háztartási készülékében, ami a cég történetének a legnagyobb beruházást jelentette. Megújította összes gyárát és dizájnját.

2018-ban a Teka bemutatja új pozícióját és új szlogenjét: „ Úgy főzz, hogy jól élj”. A cég, a Teka történetének legnagyobb reklámkampányát indította el, a Goya díjra jelölt Seresesky Marina által rendezett , illetve Glenn James Hansard – Academy Award díj nyertes zenéjével , a legjobb eredeti dalért jutalmazott rövidfilmmel. A Teka együttműködik a Fundación Alzheimer España-val (Spanyol Alzheimer-Alapítvány) ennél a kampánynál. A videó egy hónapon belül 13 milliós nézettséget ért el, ezzel rekordot érve el a szektorban.

Napjainkban a Teka termékek sikere világszerte folytatódik, amíg el nem ér mindenhol olyan hatalmas elismerést és sikert, mint a spanyol piacon, ahol a háztartások fele Teka termékkel van felszerelve.